Portfolio

راهکار موزه ها و گالری های پاناک

در موزه ها ، گالری ها و فروشگاه های عتیقه  به دلیل وجود کلکسیون ها، آثار هنری ، تابلو ها و عتیقه ها، کنترل و پایش دما و رطوبت موزه بصورت دایمی امری حیاتی و حساس است. تغییرات پیش بینی نشده دما در این محیط ها می تواند ضررهایی سنگین و در بعضی مواقع جبران نشدنی وارد کند.

وجود سیستمی هوشمند برای مانیتورینگ و کنترل دمای موزه می تواند از تخریب و آسیب رسیدن به آثار جلوگیری کرده و همچنین امکان دسترسی در آینده به شرایط محیطی مناسب نگهداری را فراهم آورند. همچنین در فضا های خاص مانند محل نگهداری کلکسون های ارزشمند و انبارهای موزه ها ثبت و کنترل دما می تواند در بهینه کردن شرایط محیطی  برای آثار و عتیقه ها نقش مهمی ایفا کند.

با راهکار کنترل دما و رطوبت موزه ها وگالری های پاناک می توانید در هر لحظه دمای انبارها ، اتاق های احیا و نگهداری اشیا و آثار  یا هر محیطی را که مایل هستید مشاهده نمایید و در صورت عبور دما یا رطوبت از آستانه های مجاز از اپلیکیشن پاناک پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید و یا از طریق اس ام اس از آخرین تغییرات باخبر شوید.

محصولات مانیتورینگ دما و رطوبت موزه ها و گالری های پاناک:


اجزای اصلی این راهکاربرای پایش دما و رطوبت موزه شامل  پایشگر دمای پاناک (یا پایشگر دما و رطوبت پاناک) و ماژول اس ام اس پاناک می باشد.

به این شکل که در هر مکانی که نیاز به پایش دما وجود دارد (مانند انبار های نگهداری اشیا عتیقه) یک پایشگر دما قرار می گیرد و تمامی پایشگرها بدون نیاز به کابل کشی و به وسیله اتصال وای فای به یک مودم اینترنت وای فای متصل می شوند (نیازی به مودم و یا درگاه خاصی وجود ندارد و سیستم های پاناک با هر مودم وای فای سازگاری دارند)

همچنین تمامی پایشگرها از طریق وای فای به ماژول اس ام اس متصل می شوند (بدون هیچ نیازی به تنظیمات، تنها با روشن کردن ماژول اس ام اس تمامی دستگاه ها به آن متصل می شوند) تا در صورت قطع برق یا اینترنت شما همچنان از آخرین وضعیت دما و رطوبت فضاهایی که برای شما اهمیت دارند با خبر باشید. این ویژگی مشکلات آنتن دهی و آسیب دیدگی دستگاه را رفع خواهد کرد ضمن اینکه دقت اندازه گیری و کنترل دمای موزه را نیز به حداکثر خواهد رساند

همان طور که توضیح دادیم ما در راهکار موزه ها و آتلیه های پاناک تمامی شرایط مانند قطع برق، قطع اینترنت، عدم آنتن دهی مناسب در محل، نیاز به اندازه گیری دمای محیط و … را پیش بینی کرده ایم و طراحی محصولاتمان بر این اساس است تا پایش دما و رطوبت موزه ها و گالری ها براحتی امکان پذیر باشد.

مبنای طراحی محصولات ما نیازهای مشتریان ماست

پس اگر شرایط خاصی دارید که فکر می کنید راهکار مانیتورینگ و کنترل دما و رطوبت موزه ی پاناک مشکل شما را حل نمی کند، بسیار خوشحال می شویم که آن را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت در بازطراحی محصولاتمان آن را لحاظ کنیم. برای آشنایی بیشتر با محصولات و نحوه کار آن ها می توانید به صفحه محصولات پاناک مراجعه فرمایید

دما و رطوبت مناسب موزه ها و گالری های هنری :

دمای مناسب برای موزه ها، گالری ها  باید حدودا چیزی بین  18.3 تا ۲۳.۸ درجه سانتیگراد باشد؛ برخی منابع نیز دمای بین ۲۱ تا۲۳ درجه سانتیگراد را برای نقاشی ها پیشنهاد میکنند

همزمان با کنترل دمای موزه ، تنظیم درصد رطوبت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بدین منظور رطوبت مناسب موزه ها نیز در حدود ۵۰ درصد است.

برای دریافت اطاعات بیشتر، مشاوره ی رایگان و سفارش میتوانید

با ما تماس بگیرید

با پاناک بیشتر آشنا شوید:

دسته بندی ها
has been added to the cart. View Cart